sunnuntai 14. elokuuta 2016

LAISKA JA AIKAANSAAMATON 1000. uusi alku

Miten se aika näin vierähtääkin, edellisestä postauksesta on jo vuosi, huoh - hyvä minä.

Pakko myöntää, olin unohtanut tämän blogin ja bloggaamisen totaalisesti. Okei, en edes ole lukenut muitakaan blogeja tällä välin. Blogiburnout. 

Ja ei, ei mulla nykyäänkään mitään kerrottavaa monelle päivälle viikossa riitä. Bloggerinkin avasin vahingossa tänäaamuna ja tajusin, etten osaa enää kirjoittaa. Ehkä uudelleenopettelu olisi ihan järkevää. 

Hain muuten mukaan yhteen blogijuttuun, siitä ehkä lisää myöhemmin. Mutta jos sisään pääsen, bloggaamisesta taitaa tulla taas aika tosi iso juttu mun elämää ja tunteja taas valua hukkaan näppäimistön ja näytön luona... Jännä kyllä, kerrankin tämä "ehkä uusi bloggaajajuttu" ei liity millään tavalla ratsastukseen ja heppabloggaamiseen, vaan jotain ihan muuta. 

Suurin osa nykyisistä lukijoista (joita taitaa muuten vuoden tauon jälkeen olla jopa 20!) taitaa kuitenkin seurailla blogia heppajuttujen toivossa. Taidan kääntää taas blogia treeniblogin suuntaan. Päätin omista vastusteluista huolimatta uskoa valmentajia siinä, etten muka ole liian iso Suffelille. Jatketaan siis pikkuponikuskina vielä ainakin yksi kausi.

Kai mä sitten vielä poniratsastajasta meen...
Ponin kanssa ollaan kesä estetreenattu Timpan ja Ninan ohjauksessa. Katsotaan nyt millä suunnitelmalla syksy jatketaan, ollaan nyt ainakin alkuun mukana Kilon estejunnuissa.

Ehkä te kuulette musta vielä, ensi kertaan!

Ja hei, käykää seurailemassa kans mun metukkaig @sgzuf, sielä vähän lisää kuulumisia:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlainen kommentti, niin positiivinen kuin negatiivinenkin piristää aina pilvisintäkin päivää. Muistathan kuitenkin olla haukkumatta ulkopuolisia henkilöitä. Ja eikun kommentoimaan vain!